torsdag 13 november 2014

Godmorgon?

Igår var jag och tog bort en knöl i ena örsnibben. Ärrvävnad. Det tog kanske 20 minuter på operationsbordet och resulterade i tre stygn. Inget stort ingrepp med andra ord. Men jisses vilken huvudvärk jag haft sedan dess. Och det hjälper inte med tabletter. Så här ligger jag nu i sängen och vet knappt vad jag ska ta mig för. Egentligen skulle jag ha gått på ett seminarium idag, det händer inte alltför ofta och var något som jag sett fram emot, men tji fick jag. Jaja, det kommer fler tillfällen.

I övrigt har den här träningsveckan varit usel. Usel som i obefintlig. Och den kanske ska få vara det?! Vi behöver inte uppehålla oss vid det ;)

Något som jag ser fram emot är att vi ska till mina hemtrakter i Småland i helgen. Min storasyster fyller jämt och ska ha fest. Då tänker jag passa på att köpa skidor på Pölder - kul! Kanske lite omständigt men jag räknar med proffsig hjälp att hitta bra utrustning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar